sobota, 29 czerwca 2013

Ukryte pojazdy w Kartonie... yyy... Carbonie :)

Dzień dobry (a właściwie dobry wieczór) :)

Jako że wakacje niedawno się zaczęły (wczoraj miałem ostatni egzamin w tej sesji), postanowiłem nadrobić nieco zaległości w graniu. Z tej przyczyny zainstalowałem sobie Need for Speed Carbon - grę, którą miałem od dawna, próbowałem kilkakrotnie do niej podejść i za każdym razem odbijałem się od niej, jak piłeczka pingpongowa od ściany. Ewentualnie jak metal od dyskoteki. Albo jak dzik od elektrycznego pastucha. Zresztą nieważne, grunt, że gra okazała się nawet przyjemna (pomimo tego, że sam jestem miłośnikiem pierwszych sześciu NFSów - do HP2 włącznie).

Okazało się również (a jakże), że gra zawiera w sobie w cholerę ukrytych samochodów. W ramach równego traktowania wszystkich graczy, nasze "ukochane" Electronic Arts postanowiło wybrańcom dodać parę bonusów - mowa tu o Edycji Kolekcjonerskiej oraz wersji cyfrowej gry. Dla nich dostępne są takie bryki, jak Koenigsegg CCX, Infiniti G35 czy też Porsche 911 Turbo.

Jakby tego było mało - kilka samochodów możemy odblokować tylko i wyłącznie grając w sieci. Jest to o tyle kłopotliwe, że - o ile mnie pamięć nie myli - serwery gry zostały wyłączone jakiś czas temu. Mało? A jak skomentujecie fakt, że jednym z warunków odblokowania Porsche 911 GT2 RS jest pokonanie moderatora EA w wyścigu online?

Nie wiem, co za skretyniały, owrzodziały mózg wpadł na takie chore pomysły. Na szczęście istnieje metoda, dzięki której można odblokować wszystkie te wspaniałości na czterech kołach bez grania w sieci, bez zakupu Edycji Kolekcjonerskiej oraz bez ściągania czegokolwiek z serwerów EA. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do lektury artykułu, który jest dostępny tradycyjnie w menu po prawej stronie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz